fredag 8 januari 2016

Inför 2016

Första arbetsveckan över för detta år, sitter på tåget påväg hem och nu blir det bra med veckoslut!

Tänkte slänga hit några snabba inför 2016 under tiden.

Årets jobbmål:
Har ju rätt så nyligen börjat nytt jobb så hoppas på att få en tydligare arbetsbild, lära mig nytt och utvecklas samt göra bra ifrån mig såklart.

Årets personliga mål:
Stressa mindre och tänka positivt.

En resa jag vill och ska göra:
I februari bär det av till Teneriffa, inte mitt dröm resemål men skönt med sol hur som helst. Åker just dit eftersom min mommo & mofa gärna har resesällskap på flygresan. 

Under våren blir det aktuellt med en arbetsresa. Skulle gärna träffa mina utbyteskompisar i Barcelona också men blir antagligen inte alktuellt att vara ledig från jobbet.

Någon annan kul resa skall jag nog också hinna med!

En önskning inför det kommande året: 
Att jag o alla nära o kära får vara friska.

Detta vill jag utmana mig själv att göra:
Träna inför och springa halvmaraton.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar